Producenci
Silnik zaburtowy Honda BF10 DK2 LHSU
Opis
Z PRZEGLĄDEM ZEROWYM ! „Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę*. Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power. ( https://www.mojahonda.pl)
Automatyczne ssanie dla wersji z rozrusznikiem elektrycznym. Unikalny system zawieszenia silnika wykorzystujący siły znoszące do zmniejszenia wibracji. Dźwignia zmiany biegów ulokowana z przodu silnika dla łatwiejszego operowania. Niewymagające używania dodatkowych narzędzi regulacji i blokady manetki gazu i obrotu silnika. Lampka kontrolna ciśnienia oleju. System alarmowy przegrzania silnika i ogranicznik obrotów maksymalnych. Dostępne wersje ze zdalnym sterowaniem.
Manewrujesz palcami. BF8 i BF10 zaopatrzone są w duży drążek przełożenia biegów zlokalizowany na przodzie silnika, łatwe w użyciu pokrętło prędkości gazu (przepustnicy) wraz z dźwignią sterowania, co pozwala na bardzo łatwe operowanie. Mechanizmy cierne pozwalają na stałe ustawienie obrotów silnika, czy kierunku, w którym się płynie. A unikalny wahadłowy system anty-wstrząsowy eliminuje wibracje pozwalając Ci pływać w pełnym komforcie.
Bezpieczny i pewny. Potrzebujesz silnika, który Cię nie zawiedzie, szczególnie, gdy jesteś daleko od brzegu? BF8 i BF10 daje Ci całą gamę systemów alarmowych w tym tj.: alarm przegrzania, zbyt wysokich obrotów, brak ciśnienia oleju. Będziesz zawsze miał pewność, gdziekolwiek będziesz. Najszybszy i najlżejszy. Żaden inny 10 konny, 4-suwowy silnik na świecie nie ma porównania do BF10, jeśli chodzi o i wydajność. Ma najsilniejsze przyspieszenie na wszystkich obrotach i oferuje najwolniejsze obroty jałowe, podczas połowu ryb metodą trollingu. Oba silniki zapewniają optymalne spalanie paliwa dzięki wodoodpornemu systemowi Digital Ignition.
| Pojemność skokowa | 222 cm3 |
| Moc Silnika | 10 KM / 6000rpm |
| Zapłon | elektroniczny PGM-IG |
| Rozruch | ręczny / elektryczny |
| Typ silnika | OHC -- 2-cylindrowy |
| Masa | S-39,5 L-42,6 |
| Manetka | wersja (R) |
| Rumpel | wersja (H) |
| Ładowanie | 12 A (rozrusznik elektryczny) 6 A (rozruch ręczny) |
| Wysokość pawęży | S-433, L 563 |