Silnik zaburtowy Honda BF40 DK2 LRTU
Opis
Kultura pracy, niezawodność, żywotność i jak najniższe zużycie paliwa, to pytania które zadasz szukając silnika do łodzi lub pontonu. Wiedz, że to właśnie BF40 i BF50, oferując wszystkie te zalety od lat cieszą się największą popularnością na naszym rynku. Na dodatek, żaden inny silnik czterosuwowy tej mocy nie jest jednocześnie aż tak lekki. Cyfrowy zapłon, hemisferyczne komory spalania, automatyczne ssanie oraz specjalny tłumik szmerów kolektora dolotowego, to techniczne rozwiązania Hondy zapewniające pełen komfort i harmonijną pracę w każdych warunkach atmosferycznych. Nowe modele posiadają zwiększony moment obrotowy, zapewniający gładkie przyspieszenie aż do prędkości maksymalnej. Pchnij manetką gazu, a reakcja silnika będzie natychmiastowa.
Pojemność skokowa | 808 cm3 |
Zapłon | cyfrowy PGM-IG |
Rozruch | elektryczny |
Typ silnika | 3-cylindrowy, 6-zaworowy |
Masa | S-89 kg, L-92 kg |
Ładowanie | 10 A |
Wysokość pawęży | S-416, L 521 |