Silnik zaburtowy Honda BF115 DK1 LU
Opis
Szybkość i przyspieszenie BF115 jest porównywalna do silników 2-suwowych. Ale silniki te silniki zapewniają super-płynne prowadzenie dzięki bezpośredniemu wtryskowi paliwa, systemowi dwóch wałków rozrządu, odwróconemu kołu zamachowemu, które stwarza, że wibracje praktycznie nie występują. System bezpośredniego wtrysku paliwa optymalizuje proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej do 30% mniej od konwencjonalnych 2-suwowych silników. A podczas trollingu, na małych obrotach, ta wartość jest lepsza nawet o 90%. Produkt stworzony jest na bazie 2.3 litrowego silnika Hondy Accord i posiadają wiele sprawdzonych i przetestowanych wspólnych części. Elektroniczna centralna jednostka monitoruje wszystkie parametry silnika, tj. przegrzanie, zbyt wysokie obroty, temperaturę oleju, dając tym samym bezproblemowe pływanie i optymalną wydajność.
Silnik rzędowy, 4 –cylindrowy, | Pojemność 2.254 cm3 |
Typ silnika | 4 suwowy, OHC |
Moc silnika | 115 KM / 5.000-6.000 obr. / min. |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa PGM-FI |
Zapłon cyfrowy | PGM-IG |
Rozruch | Elektryczny |
Sterowanie | Manetką (R) |
Wersje z power trim & tilt | Tak (T) |
Tłumik szmerów ssania | Tak |
Niski poziom wibracji silnika | Tak |
Układ monitorujący slow-stop | Tak |
Alarm dźwiękowy | Tak |
Ogranicznik obrotów maksymalnych | Tak |
Ładowanie akumulatora | 12V/40A |
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika | Tak |
Powłoka antykorozyjna | Tak |
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe | Tak |
Wysokość pawęży (mm) | L-537, X- 664 |
Ciężar (kg) w zależności od wersji (L/X) | L- od 222, X- od 227 |
Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika | wg. norm (2006/42/EC, ICOMIA 39-94) |
Z manetką | 78 dB(A) |