Silnik zaburtowy Honda BF20 DK2 LHU
Opis
Dwa kompletnie nowe silniki, które wnoszą niezrównaną innowację do gamy silników Hondy w klasie średniej-mocy. BF20 i BF15 są idealne do żaglówek, aluminiowych łodzi turystycznych oraz do pontonów. Więc teraz i Ty możesz wziąć swoją rodzinę i zabrać na długą wycieczkę. Cyfrowy zapłon. Automatyczne ssanie dla wersji z rozrusznikiem elektrycznym. Unikalny system zawieszenia silnika wykorzystujący siły znoszące do zmniejszenia wibracji. Dźwignia zmiany biegów ulokowana z przodu silnika dla łatwiejszego operowania. Niewymagające używania dodatkowych narzędzi regulacji i blokady manetki gazu i obrotu silnika. Lampka kontrolna ciśnienia oleju. System alarmowy przegrzania silnika i ogranicznik obrotów maksymalnych. Dostępne wersje ze zdalnym sterowaniem.
Pojemność skokowa | 350cm3 |
Zapłon | cyfrowy PGM-IG |
Typ silnika | 2-cylindrowy |
Masa | S od 46,5 kg; L od 56 kg |
Ładowanie | 12 A (rozrusznik elektryczny) 6 A (rozruch ręczny) |
Wysokość pawęży | S-433, L 563 |
BF20 i BF15 są jedynymi silnikami w swojej klasie, które mogą być wyposażone w siłownik gazowy lub układ Power Trim&Tilt ułatwiający regulację i unoszenie silnika na płytkich wodach. Sterowany elektrycznie Power Trim&Tilt daje również możliwość zmiany kąta między kolumną silnika a pawężą co w znacznym stopniu ułatwia wprowadzenie łodzi w ślizg.